عقارك للتسويق العقاري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أكبر منتدى عقارات على الإطلاق لتداول العقارات الخليجية والعربية وتبادل الخبرات مجاناً Real Estate.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو عايز تحقق احلامك بامتلاكك شقتك على ابحر فى الغردقة ب 50000 جنية بس .. ادخل وشوف

كاتب الموضوعرسالة
مصطفى رفيق
عقارى جديد
عقارى جديد

لو عايز تحقق احلامك بامتلاكك شقتك على ابحر فى الغردقة ب 50000 جنية بس .. ادخل وشوف Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تحقق احلامك بامتلاكك شقتك على ابحر فى الغردقة ب 50000 جنية بس .. ادخل وشوف   لو عايز تحقق احلامك بامتلاكك شقتك على ابحر فى الغردقة ب 50000 جنية بس .. ادخل وشوف I_icon_minitimeالأربعاء مايو 20, 2009 2:26 pm

يسرنا نحن شركة الاهرام للاستثمار العقارى - الغردقة - البحر الاحمر ان نعلن عن رغبتنا فى التعاون مع مسوقين عقارات
بعمولة لا تقاوم بشرط الجدية فى التعامل

حيث ان لدينا - ولله الحمد - فى هذه الايام 4 مشاريع نسعى الى تسويقها فى مختلف انحاء الوطن العربى

1- مشروع ومنتجع النور بلازا .

2- مشروع دايموند (1) .

3- عمارة الاهرام ( عرض محدود - باسعار جيدة جداااااااااا )

4- عمارة الاحياء ( حاهزة للتسليم الفورى باسعار لا تقاوم فعلا تعاقد واستلم شقتك ب 20000

( عشرين الف جنيه مصرى فقط واستلم شقتك حالا وقسط الباقى )

شعارنا

المصداقية فى التعامل

عطاء بلا حدود

نسعى لكسب ثقتكم

لمزيد من الاستفسارات

مصطفى ابو جنات

العلاقات العامة

شركة الاهرام للاستثمار العقارى
الغردقة - شارع الشيراتون - عمارة وهيب فوق ستار فيش

موبايل 0020108901003

e - mail sales@pyramidsestate.com

Web Site : www.pyramidsestate.com

لو عايز تحقق احلامك بامتلاكك شقتك على ابحر فى الغردقة ب 50000 جنية بس .. ادخل وشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادخل وشوف سعر المتر
» للاعلان عن جميع العقارات بالبحيرة بيع وشراء وايجار ادخل على موقع الفرعون العاشق العقارى زوار اكثر عقاريين اكثر